FOTO Imagine „incredibilă”: Cum s-a promovat România, ca în 1980, la Târgul de turism de la New York

DE Răzvan Nicolae | Actualizat: 17.04.2022 - 09:56
Cum s-a promovat România, ca în 1980, la Târgul de turism de la New York. / Foto: Consulate General of Romania in New York, Facebook
Cum s-a promovat România, ca în 1980, la Târgul de turism de la New York. / Foto: Consulate General of Romania in New York, Facebook

O perdea dintr-un material de duzină, ca la cabinele de vot, câteva foi A4 printate color, un carton cu motto-ul „Romania, Explore The Carpathian Garden” și o delegație „puternică”. Așa a arătat standul României la The Travel & Adventure Show din martie 2022 de la New York.

SHARE

Consulatul General al României la New York a postat pe pagina sa de Facebook o imagine cu standul României la târgul internațional de turism The Travel & Adventure Show, care s-a desfășurat în perioada 19 – 20 martie.

Considerând că are cu ce să se laude în ceea ce privește organizarea evenimentului, Consulatul General al României la New York a postat alături de imaginea desprinsă, parcă, din anii 1980 următorul mesaj:

„În zilele de 19 și 20 martie, a avut loc la New York, Târgul internaționala de turism The Travel & Adventure Show, în cadrul căruia România a deținut un stand de prezentare și promovare a produselor turistice autohtone.

Manifestarea a cosntituit spațiul mult așteptat de specialiștii din domeniu pentru a disemina informații exclusive, oferte de călătorie și programe turistice care nu pot fi găsite într-o astfel de prezentare nicăieri altundeva.

Reprezentanții țării noastre au beneficiat, pe toată perioada desfășurării evenimentului, de suportul și sprijinul logistic al conducerii Consulatului General al României la New York și al echipei Biroului de Promovare Comercială și Economică”.

Citește și: FOTO&VIDEO Expo Dubai: Pavilionul de 5 mil. € al României. Cum arată cele ale Ungariei și Bulgariei

După ce imaginea cu standul României la The Travel & Adventure Show din martie 2022 de la New York, postată de Consulatul General al României la New York în data de 5 aprilie, a devenit virală pe rețelele de socializare, iar mesajele critice au început să curgă, sâmbătă, 17 aprilie, aceasta a fost ștearsă.

Prea târziu, însă, internauții au salvat-o și continuă să o „promoveze”.

Ce spun specialiștii în turism despre modul în care s-a promovat România la Târgul de turism de la New York 2022

Citește și: FOTO Soluție magică: Cum pot deveni automobilele clasice la fel de „verzi” ca mașinile electrice noi

„OK, accept ca poate nu au fost fonduri (din nou) pentru o participare onorabila a Romaniei la un targ international de turism din SUA.

Dar eu personal, daca nu as putea sa aduc fonduri pentru asa ceva, mi-as da demisia. Daca nu as putea sa schimb nimic, as pleca. Iar decat sa semnez un deviz pentru o astfel de participare a tarii mele la un targ de turism international, mai bine mi-as taia mana.

Sa mai fac si poza si sa ma postez pe Facebook cu o asa mizerie, asta ar insemna ca mai sunt si tare prost. Nu doar incompetent, dar si prost.

Mi-ar fi rusine sa ridic ochii din pamant. Mi-ar fi jena de oameni, de cei care ma cunosc, de cei care nu ma cunosc. Sa stiu ca in mod real am fost parte dintr-o mare bataie de joc la adresa tarii mele, doar pentru a mai bifa o activitate la pontaj, si totusi sa ma si laud cu ce am facut, ar fi ceva cu adevarat dezonorant pentru mine ca barbat si ca om.

Nu e vorba de bani sau de lipsa lor. Este vorba de mare prostie (nu am niciun dubiu!) si de o inegalabila durere in partea dorsala si miserupism. Oameni care se multumesc cu putinul si sunt si mandri cu asta.

--
In imagine, participarea Romaniei cu stand la Targul International de Turism "The Travel & Adventure Show" din New York. Fotografie postata de Consulate General of Romania in New York

--

Update: mai sunt si impostori. Si-au sters postarea de pe pagina de Facebook. Gata, au rezolvat problema, acum turismul romanesc o sa duduie, lumea va uita in cateva zile si leafa si smecheriile continua”, a comentat, pe pagina sa de Facebook, consultantul în turism Răzvan Pascu. 

„Incoming de Calitate!”, a comentat, sec, și Alin Burcea, CEO Paralela 45 și membru fondator al Asociației Naționale a Agențiilor de Turism (ANAT).

 

 

Google News Urmărește-ne pe Google News
Comentarii 0
Trebuie să fii autentificat pentru a comenta!

Alege abonamentul care ți se potrivește

Print

  • Revista tipărită
  • Acces parțial online
  • Newsletter
  •  
Abonează-te

Digital + Print

  • Revista tipărită
  • Acces total online
  • Acces arhivă
  • Newsletter
Abonează-te

Digital

  • Acces total online
  • Acces arhivă
  • Newsletter
  •  
Abonează-te
Articole și analize exclusive pe care nu trebuie să le ratezi!
Abonează-te