EMA examinează cazuri de formare a cheagurilor de sânge după vaccinul Johnson&Johnson

DE Valentin Mirică | Actualizat: 09.04.2021 - 17:24
Foto: News.ro

Agenţia Europeană a Medicamentului (EMA) anunţă vineri că a lansat un studiu cu privire la o posibilă legătură între vaccinarea cu vaccinul împotriva COVID-19 Johnson&Johnson şi formarea unor cheaguri de sânge, după raportarea a patru cazuri - între care unul mortal.

SHARE

Comisia de siguranţă a EMA a ”lansat un studiu” menit ”să evalueze informaţii cu privire la incidente tromboembolice” la persoane vaccinate cu vaccinul companiei americane, anunţă Agenţia Europeană a Medicamentului, citată de news.ro.

Trei cazuri au fost semnalate în Statele Unite, în urma autorizării vaccinului, iar un caz a fost înregistrat într-o ţară neprecizată în timpul unei faze de testare, precizează agenţia.

Uniunea Europeană (UE) a autorizat vaccinul Johnson&Johnson, însă acesta nu a început să fie utilizat pe teritoriul european.

Comentarii

Alege abonamentul care ți se potrivește

Print

  • Revista tipărită
  • Acces parțial online
  • Newsletter
Abonează-te

Digital + Print

  • Revista tipărită
  • Acces total online, inclusiv arhivă
  • Newsletter
Abonează-te

Digital

  • Acces total online, inclusiv arhivă
  • Newsletter
  •  
Abonează-te

© 2021 NEWS INTERNATIONAL S.A.