De la reduceri la pierderi: marile greșeli ale magazinelor și ale clienților în goana de Black Friday.
Cristian Nistor, profesor la FEAA Iași, avertizează că promoțiile prea lungi de Black Friday obosesc cumpărătorii și fac brandurile să-și piardă valoarea. La rândul lui, designerul de brand Adrian Mironescu din Iași spune că atât magazinele, cât și clienții pot pierde dacă nu cum
Dintr-un vârf de adrenalină comercială, s-a transformat într-un maraton al ofertelor care pare că nu se mai termină. Dacă înainte oamenii stăteau la cozi sau blocau site-urile în încercarea de a prinde „oferta anului”, acum promoțiile curg în valuri, timp de săptămâni întregi. Mai nou, și băncile au intrat în joc: credite cu dobânzi reduse, carduri cu cashback, pachete „Black, de sezon”. Pe termen scurt, toți câștigă. Pe termen lung, imaginea devine însă mai complicată.
Mai mult pe ziaruldeiasi