marți 11 noiembrie
EUR 5.0854 USD 4.3982
Abonează-te
Newsweek România

De la reduceri la pierderi: marile greșeli ale magazinelor și ale clienților în goana de Black Friday.

Data publicării: 08.11.2025 • 10:59 Data actualizării: 10.11.2025 • 22:17
Femeie la shoping - Foto: Freepik
Femeie la shoping - Foto: Freepik

Cristian Nistor, profesor la FEAA Iași, avertizează că promoțiile prea lungi de Black Friday obosesc cumpărătorii și fac brandurile să-și piardă valoarea. La rândul lui, designerul de brand Adrian Mironescu din Iași spune că atât magazinele, cât și clienții pot pierde dacă nu cum

Dintr-un vârf de adrenalină comercială, s-a transformat într-un maraton al ofertelor care pare că nu se mai termină. Dacă înainte oamenii stăteau la cozi sau blocau site-urile în încercarea de a prinde „oferta anului”, acum promoțiile curg în valuri, timp de săptămâni întregi. Mai nou, și băncile au intrat în joc: credite cu dobânzi reduse, carduri cu cashback, pachete „Black, de sezon”. Pe termen scurt, toți câștigă. Pe termen lung, imaginea devine însă mai complicată.

Mai mult pe ziaruldeiasi

Mai multe articole din secțiunea Actualitate
Comentarii 0
Trebuie să fii autentificat pentru a comenta!

Newsweek România Abonamente

Print

Print

  • Revista tipărită
  • Acces parțial online
  • Fără reclame
Abonează-te
Print + Digital

Print + Digital

  • Revista tipărită
  • Acces total online
  • Acces arhivă
  • Fără reclame
Abonează-te
Digital

Digital

  • Acces total online
  • Acces arhivă
  • Fără reclame
Abonează-te
Newsweek România
Articole și analize exclusive pe care nu trebuie să le ratezi!
Abonează-te
Newsweek România
Newsweek România Ultima oră
Newsweek România
Ultima oră