STS susține că, pentru prima dată de la înființarea Serviciului de urgență 112, în anul 2019, numărul apelurilor considerate non-urgente a scăzut la jumătate.
„Numărul total al apelurilor primite la Serviciul de urgenţă 112 de la începutul anului până la data de 01.07.2019 este de 5.715.753, dintre care 2.989.280 au fost apeluri urgente şi 2.726.473 au fost apeluri non-urgente. În perioada 20.07.2019 - 31.07.2019, la numărul unic de urgenţă 112 s-a înregistrat un număr total de 403.886 apeluri, din care 192.751 au reprezentat apeluri non-urgente”, susține STS.
Citește și: Poliția n-a știut să folosească sistemul timp de o oră. STS a sunat înapoi de 9 ori pentru detalii
„În perioadele 20-25.07.2019 şi 26-31.07.2019, datele statistice arată că la numărul unic 112 au fost efectuate: un număr de 196.332 apeluri, din care 95.701 au fost apeluri non-urgente, în perioada 20-25.07.2019; un număr de 207.554 apeluri, din care 97.050 au fost apeluri non-urgente, în perioada 26-31.07.2019”, mai spune STS.
Până acum, aplicația „Apel 112” a fost descărcată de 145.640 de ori, iar în 26 iulie, a fost descărcată de 40.134 de ori.
Citește și: Cazul Caracal: Stenogramele discuțiilor la 112 dintre Alexandra, operatori și polițiști