Statul Ohio, de exemplu, oferă bilete la o loterie cu cinci premii de un milion de dolari. Efectul: rata vaccinării la cei cu vârste între 20 și 49 de ani a crescut cu 55%.
În plus, statul oferă burse de studiu pentru cinci tineri între 12 și 17 ani. Guvernatorul Mike DeWine a spus că proiectul a depășit orice așteptare: Ohio, care se afla sub media națională, este acum în frunte, în ceea ce privește rata celor vaccinați. Maryland, New York și Oregon au anunțat programe asemănătoare.
La campania de încurajare a vaccinării s-au alăturat și companiile private. Astfel, United Airlines oferă celor vaccinați până la 22 iunie ocazia să câștige, prin tragere la sorți, zboruri gratuite.
Krispy Creme oferă o gogoașă pe zi celor care au primit măcar o doză de vaccin.
Budweiser oferea o bere gratuită (oferta a expirat, la 16 mai).
Până la finalul lunii mai, statul Connecticut face cinste cu o bere celor vaccinați.
Orașul Detroit dă un cupon de 50 de dolari celor care transportă gratuit locuitorii către centrele de vaccinare.
Bugetarii din maryland primesc 100 de dolari dacă se vaccinează.
La New York se oferă bilete de loterie cu premii de până în cinci milioane de dolari.
Mai multe echipe sportive oferă bilete gratuite celor vaccinați.
Mai multe companii, precum Amazon și Raytheon, oferă bonusuri de 100-200 de dolari angajaților care se vaccinează.
Iar în New Orleans, la un eveniment culinar, consiliul local a oferit o jumătate de kilogram de raci celor vaccinați.