joi 23 octombrie
EUR 5.0831 USD 4.3835
Abonează-te
Newsweek România

Amenda primită de compania Wizz Air pentru că și-a păcălit clienții din Ungaria. Ce a făcut?

Data publicării: 04.08.2024 • 10:54 Data actualizării: 04.08.2024 • 11:08
Amenda primită de compania Wizz Air pentru că și-a păcălit clienții din Ungaria. Ce a făcut? - Foto: WIZZ AIR
Amenda primită de compania Wizz Air pentru că și-a păcălit clienții din Ungaria. Ce a făcut? - Foto: WIZZ AIR

Amenda primită de compania Wizz Air pentru că și-a păcălit clienții din Ungaria. Ce a făcut? Cum și-a păcălit clienții și ce valoare are amenda primită?

Amenda primită de compania Wizz Air pentru că și-a păcălit clienții din Ungaria. Ce a făcut? Cum și-a păcălit clienții și ce valoare are amenda primită?

Amenda primită de compania Wizz Air în Ungaria

Autoritatea pentru concurenţă din Ungaria a aplicat Wizz Air o amendă de 770.000 de euro pentru comunicare înşelătoare, a anunţat sâmbătă instituţia pe site-ul său, transmite Reuters.

Instituţia a declarat că Wizz Air a încălcat obligaţia profesională de due diligence şi a fost înşelătoare în modul în care şi-a descris serviciul de check-in automat şi a împins consumatorii către pachete mai scumpe. Wizz Air nu a fost disponibilă imediat pentru comentarii.

Amenda vine după ce Wizz Air şi-a redus estimarea profitului anual, la începutul acestei săptămâni, în urma unei scăderi cu 44% a profitului operaţional din primul trimestru, parţial din cauza costurilor legate de problemele motoarelor Pratt & Whitney şi încheierea unor contracte de leasing unice pentru a spori capacitatea.

Compania aeriană low-cost, care zboară cu o flotă de avioane Airbus, s-a confruntat cu provocări legate de motoarele Pratt şi Whitney RTX, 46 dintre avioanele sale urmând să fie reţinute la sol pentru inspecţii în această vară, punând constrângeri asupra capacităţii.

Citește și: Wizz Air anunță noi rute din București și Iași începând cu octombrie 2024. Unde vor zbura

Companiile aeriene europene s-au confruntat cu o primă jumătate a anului dificilă din cauza creşterii în spirală a costurilor şi a normalizării cererii clienţilor, după un boom iniţial post-pandemie.

Air France-KLM, Lufthansa şi Ryanair au raportat toate un al doilea trimestru dificil.

Wizz Air, cu sediul în Marea Britanie, a transportat 5,9 milioane de pasageri în iulie, cu un factor de încărcare de 93,8%, deoarece compania a fost nevoită să ştergă 1% din zborurile programate din cauza întreruperilor la nivel mondial.

Mai multe articole din secțiunea Actualitate

Comentarii 0
Trebuie să fii autentificat pentru a comenta!

Newsweek România Abonamente

Print

Print

  • Revista tipărită
  • Acces parțial online
  • Fără reclame
Abonează-te
Print + Digital

Print + Digital

  • Revista tipărită
  • Acces total online
  • Acces arhivă
  • Fără reclame
Abonează-te
Digital

Digital

  • Acces total online
  • Acces arhivă
  • Fără reclame
Abonează-te
Newsweek România
Articole și analize exclusive pe care nu trebuie să le ratezi!
Abonează-te
Newsweek România

Newsweek România Ultima oră

Newsweek România
Ultima oră