Monitorizarea dezinformării - „Simțiți-vă liberi să vă lăsați păcăliți“
Data publicării: 19.04.2024 • 12:14
Data actualizării: 20.04.2024 • 16:56

Videoclipurile de pe TikTok care avansează afirmații false și înșelătoare despre branduri de consum proeminente au adunat 57 de milioane de vizualizări, arată o analiză NewsGuard.
Fotografii ale unor statui demonice cocoțate pe rafturile magazinelor strălucesc în videoclipul TikTok, în timp ce pe fundal se aude o muzică sinistră.
Articol premium
Contribuie la susținerea jurnalismului de calitate!
Abonamente de la doar 3,50 lei pe săptămână!
Alege tipul de abonament care ți se potrivește!
Abonează-te acum!
Jack Brewster este editor, iar Macrina Wang este analist senior la NewsGuard. Reportaj realizat de analistul colaborator Natalie Adams, analistul Sara Badilini, analiștii seniori Natalie Huet și Giulia Pozzi, analistul colaborator Marie Richter, stagiara Sofia Rubinson și editorul-șef și vicepreședintele parteneriatelor, Germania și Austria, Roberta Schmid.