La acest moment, echipele tehnice ale băncii lucrează la remedierea situației.
Tranzacţii dublate la o bancă din România
Discuție pe pagina de Facebook a ING România:
"Căutați să remediati problema majoră pe care o aveți, prin care ați luat banii oamenilor, de pe carduri.
În cazul meu, m-ați lăsat și fără bani, și dator, în condițiile în care mai aveam bani pe card. Acum nu mai am nici bani, pentru că mi i-ați luat, și am și sold negativ. Adică mi-ați luat și banii, m-ați făcut și dator".
Răspunsul ING, conform profit.ro:
Citeşte şi: Agonia creditelor ipotecare, în vizorul Băncii Angliei. Costurile lunare ar putea exploda
"Situația a apărut din cauza unei erori independente de ING Bank. Toate sumele dublate urmează să fie reversate pe conturile clienților".
Banca precizează totodată, în discuția cu clienții, că plățile au fost dublate dintr-o eroare ce nu ține de ING Bank.
"Mai exact, banca de unde sunt terminalele unde s-au realizat plățile a dublat aceste tranzacții, însă s-au reversat deja și urmează să fie returnate pe conturile clienților.
Nu a fost vorba despre o eroare internă. Problema a apărut de la banca care a emis POS-urile respective. Situația nu a fost prezentă doar la noi."
Citeşte şi: Burleanu, în 2009: sărac lipit și 400 €/lună. Azi, are 30.000€/ lună și 400.000 euro în bănci
A urmat un alt mesaj de la bancă:
"Vă informăm că, în cursul zilei de ieri, 02 august 2023, din motive independente de ING, generate de către o altă bancă acceptatoare de plăți (din România), o parte dintre tranzacțiile efectuate de către clienții ING, la terminalele respectivei bănci acceptatoare, au fost dublate.
Precizăm că am oferit tot suportul clienților noștri afectați. În cursul acestei dimineți, tranzacțiile dublate ale clienților ING au fost corectate. Important: Această situație nu a fost determinată de către ING".