Schimbat la faţă în numai doi ani (2013-2015), relansat pe piaţa aeronautică şi propus pentru alte proiecte de dezvoltare, Aeroportul Iaşi nu a avut evoluţia scontată după impunerea unei noi administraţii, cu trei ani în urmă. Pandemia n-a făcut decât să pună capac.
La sfârşitul lunii septembrie 2017, plenul Consiliului Judeţean, dominat de PSD-ALDE, a parafat rezultatul unui concurs controversat, deşi mai transparent decât cele care au urmat. La acea şedinţă a CJ, cei şase administratori ai Regiei Autonome Aeroportul Iaşi au fost unşi în funcţii, în ciuda faptului că nu fuseseră invitaţi. Aceştia erau, în ordinea punctajului obţinut: Sorin Eugen Zaharia, profesor în cadrul Facultăţii de Inginerie Aerospaţială Bucureşti, Mitică Rebegea, fost director al aerogării – ca reprezentant al autorităţii tutelare (CJ), Mihai Iordache, general în rezervă, Gheorghe Carp, director ROMATSA, Alexandru Anghel, în acel moment director interimar al aerogării, şi Cătălin Bulgariu, fost consilier local PSD.
Continuarea, în Ziarul de Iași.