De ce facturile la gaz se vor elibera cu întârziere? Când le vor primi consumatorii?

DE Alexandra Lupascu | Actualizat: 08.12.2023 - 18:10
De ce facturile la gaz se vor elibera cu întârziere? Când le vor primi consumatorii Foto: Pexels (fotografie cu caracter ilustrativ)
De ce facturile la gaz se vor elibera cu întârziere? Când le vor primi consumatorii Foto: Pexels (fotografie cu caracter ilustrativ)

Când vor primi consumatorii facturile în luna ianuarie? Se anunță întârzieri cu emiterea facturilor. Anunțul a fost făcut chiar de companiile de energie din România.

SHARE

Când vor primi consumatorii facturile în luna ianuarie? Se anunță întârzieri cu emiterea facturilor. Anunțul a fost făcut chiar de companiile de energie din România.

ENGIE Romania informează că, în perioada 1 – 22 ianuarie 2024, se vor derula lucrări de actualizare și îmbunătățire a sistemelor informatice ale companiei.

Astfel, în intervalul menționat, vor exista limitări și indisponibilități temporare în procesarea solicitărilor din partea clienților, iar anumite funcționalități nu vor putea fi utilizate.

Furnizarea de gaze naturale, energie electrică și servicii tehnice nu va fi afectată de aceste operațiuni. În această perioadă, clienții ENGIE vor avea la dispoziție alte mijloace alternative de contact, online și fizice.

De ce facturile la gaz se vor elibera cu întârziere? Când le vor primi consumatorii?

Astfel, cererile de reluare a furnizării de energie vor fi preluate în centrele de relații cu clienții sau la numărul de Call Center 021.9366, unde pot fi transmise de luni până vineri, în intervalul orar 08:00-20:00.

Citeşte şi: Banii europeni vor fi folosiţi la compensarea plafonării prețurilor la energie. Altfel erau pierduţi

Pentru urgențe tehnice de gaze naturale (incendii, explozii, miros de gaze, lipsă accidentală de gaze) sau energie electrică (întreruperi furnizare energie electrică), clienții pot apela, în continuare, Serviciul Urgențe non-stop specificat pe factură.

Acest proces de actualizare a sistemelor informatice se va derula în trei etape pe care le detaliem mai jos.

În perioada 1 – 22 ianuarie, ENGIE Romania nu va emite facturi aferente lunii ianuarie.

De când se reia facturarea?

Facturarea serviciilor va fi reluată după 22 ianuarie, iar termenul de plată agreat nu va fi modificat, va curge din momentul în care facturile vor fi emise. 

Plățile efectuate de clienți în perioada 1-22 ianuarie vor fi recepționate de către companie, însă vor deveni vizibile în sistemele acesteia și în contul de client, MyENGIE, după data de 22 ianuarie 2024.

Între 8 și 22 ianuarie, formularul de contact online de pe site-ul engie.ro nu va fi disponibil.

Citeşte şi: Facturile la energie ar putea bubui. Guvernul vrea să limiteze prin OUG compensarea tarifelor

Clienții vor avea la dispoziție celelalte canale de contact (Call Center 021.9366, centre de relații cu clienții etc.), în măsura în care solicitările clienților nu vizează aspecte care necesită consultarea situațiilor specifice fiecărui client în sistemele informatice.

ENGIE Romania depune toate eforturile pentru a optimiza timpul de așteptare și răspuns pe durata efectuării acestor operațiuni tehnice importante, pentru a oferi o experință cât mai plăcută utilizatorilor platformelor digitale ale ENGIE.

În intervalul 12 – 22 ianuarie, accesul în contul de client și în aplicația mobilă MyENGIE, transmiterea indexului autocitit, plata facturilor prin intermediul site-ului engie.ro, activarea facturii prin e-mail, precum și programarea online a serviciilor tehnice nu vor fi disponibile.

Google News Urmărește-ne pe Google News
Comentarii 0
Trebuie să fii autentificat pentru a comenta!

Alege abonamentul care ți se potrivește

Print

  • Revista tipărită
  • Acces parțial online
  • Newsletter
  •  
Abonează-te

Digital + Print

  • Revista tipărită
  • Acces total online
  • Acces arhivă
  • Newsletter
Abonează-te

Digital

  • Acces total online
  • Acces arhivă
  • Newsletter
  •  
Abonează-te
Articole și analize exclusive pe care nu trebuie să le ratezi!
Abonează-te