Cum să faci o afacere cu clienții unei rețele sociale

DE Alexandru Pop | 20.07.2020 - 12:07
Elena Ghiniță/FOTO: ziaruldeiasi.ro
Elena Ghiniță/FOTO: ziaruldeiasi.ro

Elena Ghiniţă a studiat în Danemarca şi a dezvoltat acolo o agenţie de marketing cu focus pe LinkedIn. Tânara încearcă să dezvolte afacerea şi în România, unde susţine că nu mai activează nici o altă firmă de acest gen.

SHARE

Nu toată lumea ştie ce să facă cu un profil pe LinkedIn, a adăugat ea. Necesită muncă, creativitate, date şi multe altele pentru a le gestiona strategic, eficient şi în mod consecvent, subliniază tânăra. „La Linkedist, noi suntem specializaţi pe LinkedIn şi ajutăm oamenii şi companiile să se promoveze pe această platformă. Echipa noastră este specializată pe marketing, vânzări şi personal branding pe LinkedIn. Oferim de la servicii de marketing la workshopuri despre cum să îţi vinzi produsele pe LinkedIn şi consultanţă de brand personal. Anul 2020 este anul LinkedIn. Toţi profesioniştii ar trebui să profite de acest trend. În momentul de faţă, Linkedist are clienţi din Germania, Lituania, Danemarca, USA, Israel, Africa de Sud şi sperăm ca în curând să lucrăm şi cu clienţi din România."

Continuarea, în Ziarul de Iași.

Google News Urmărește-ne pe Google News
Comentarii 0
Trebuie să fii autentificat pentru a comenta!

Alege abonamentul care ți se potrivește

Print

  • Revista tipărită
  • Acces parțial online
  • Newsletter
  •  
Abonează-te

Digital + Print

  • Revista tipărită
  • Acces total online
  • Acces arhivă
  • Newsletter
Abonează-te

Digital

  • Acces total online
  • Acces arhivă
  • Newsletter
  •  
Abonează-te
Articole și analize exclusive pe care nu trebuie să le ratezi!
Abonează-te