vineri 05 septembrie
EUR 5.0787 USD 4.3463
Abonează-te
Newsweek România

Tiktok, reacție incredibilă în scandalul promovării lui Călin Georgescu: „Inexact, înșelător”!

Data publicării: 27.11.2024 • 17:32 Data actualizării: 27.11.2024 • 18:19
Reacție incredibilă Tiktok în scandalul promovării lui Călin Georgescu: „Inexact, înșelător”! - FOTO: INQUAM PHOTOS / Octav Ganea
Reacție incredibilă Tiktok în scandalul promovării lui Călin Georgescu: „Inexact, înșelător”! - FOTO: INQUAM PHOTOS / Octav Ganea

Reacție incredibilă Tiktok în scandalul promovării lui Călin Georgescu: „Inexact, înșelător”! Ce s-a întâmplat și ce decizie s-a luat?

Reacție incredibilă Tiktok în scandalul promovării lui Călin Georgescu: „Inexact, înșelător”! Ce s-a întâmplat și ce decizie s-a luat?

Reacție incredibilă Tiktok în scandalul promovării lui Călin Georgescu

Un purtător de cuvânt al platformei TikTok a respins îngrijorările formulate de Consiliul Naţional al Audiovizualului (CNA) cu privire la faptul că algoritmii platformei „au fost amplificaţi cu conţinut favorabil unui anumit candidat” la alegerile prezidenţiale de duminică din România, transmite Reuters, potrivit Agerpres.

CNA a cerut Comisiei Europene să deschidă o investigație oficială asupra TikTok pentru campania politică a lui Călin Georgescu, care a ridicat „suspiciuni de manipulare a opiniei publice printr-o utilizare inadecvată a platformei”.

Citește și: Dovada că o postare pro-Călin Georgescu a fost plătită cu 2.000 lei pe TikTok. Banii, dați la negru

„Aceste... afirmaţii despre alegerile din România sunt inexacte şi înşelătoare, dat fiind că majoritatea candidaţilor şi-au stabilit o prezenţă pe TikTok şi câştigătorii şi-au făcut campanie şi pe alte platforme digitale în afară de a noastră”, a declarat purtătorul de cuvânt al TikTok, citat de Reuters.

Comisia Europeană nu a răspuns la o solicitare de a comenta, trimisă prin e-mail, adaugă aceeaşi agenţie de presă, preluată de Agerpres.

Citește și: O firmă românească ar fi făcut plăți uriașe pentru postări pro-Georgescu pe TikTok. 20000€ campania

CNA a solicitat marţi Comisiei Europene să investigheze rolul jucat de TikTok în alegeri, având în vedere ceea ce Consiliul a calificat drept „suspiciuni de manipulare a opiniei publice”.

Citește și: CNA cere Comisiei Europene să ancheteze TikTok pentru promovarea abuzivă a campaniei lui Georgescu

„Algoritmii TikTok, după părerea noastră, este clar că au fost amplificaţi cu conţinut favorabil unui anumit candidat, generând dezechilibru în competiţia electorală şi periclitând pluralismul politic”, a afirmat Valentin-Alexandru Jucan, vicepreşedinte al CNA.

Mai multe articole din secțiunea Actualitate

Comentarii 0
Trebuie să fii autentificat pentru a comenta!

Newsweek România Abonamente

Print

Print

  • Revista tipărită
  • Acces parțial online
  • Fără reclame
Abonează-te
Print + Digital

Print + Digital

  • Revista tipărită
  • Acces total online
  • Acces arhivă
  • Fără reclame
Abonează-te
Digital

Digital

  • Acces total online
  • Acces arhivă
  • Fără reclame
Abonează-te
Newsweek România
Articole și analize exclusive pe care nu trebuie să le ratezi!
Abonează-te
Newsweek România
Newsweek România Ultima oră
Newsweek România
Ultima oră