Primăria Generală nu mai dă bani pentru campanii publicitare şi statui

DE Andrei Mocanu | Actualizat: 15.03.2021 - 18:30
Primăria Generală nu mai dă bani pentru campanii publicitare şi statui. Foto Inquam Photos/Octav Ganea
Primăria Generală nu mai dă bani pentru campanii publicitare şi statui. Foto Inquam Photos/Octav Ganea

Primarul general al Capitalei, Nicuşor Dan, a anunţat luni, că nu vor mai fi alocaţi bani campaniilor publicitare şi vor fi reduse în mod substanţial cheltuielile pentru festivaluri, târguri sau decoraţiuni.

SHARE

„Este un buget prin care stopăm risipa şi să deschidem calea construcţiei, pentru că Bucureştiul are nevoie de construcţie. Şi o să vă dau câteva exemple. Reducem substanţial banii pe festivaluri, târguri, decoraţiuni şi alte asemenea.

Bugetul pentru aceste evenimente a fost în 2019, anul de dinainte de pandemie, de peste 200 de milioane de lei. Pentru bugetul pe care îl propunem pentru 2021 este de câteva milioane de lei pentru evenimente culturale de notorietate pe care e bine să le păstrăm, evident, în măsura în care situaţia sanitară ne-o va permite.

Renunţăm pentru acest an la achiziţia de autovehicule, nu este o prioritate pentru noi. Nu alocăm bani pentru noi statui. Nu alocăm bani pentru campanii publicitare. În ceea ce priveşte cheltuielile de personal, aşa cum am anunţat deja, plafonăm salariile la nivelul anului 2020”, a explicat edilul Bucureştiului.

Nicuşor Dan a mai susţinut că bugetul pentru 2021 va fi folosit pentru a „ieşi din minciună” şi din „delirul grandoman al fostei administraţii”, şi pentru a fi făcute lucruri concrete, fundamentale şi „nu spoiala fostei administraţii”, scrie The Epoch Times.

De asemenea, primarul general a afirmat că a discutat cu reprezentanţii instituţiilor din subordinea Municipalităţii, cerându-le să propună „bugete realiste”.

Totodată, Nicuşor Dan a afirmat că unele dintre ele vor primi de 100 de ori mai puţini bani decât au primit în timpul administraţiei conduse de Gabriela Firea, care a dat mai multe milioane de euro unor televiziuni şi publicaţii de ştiri sub forma unor “campanii publicitare”.

„Sunt instituţii din subordine care au propus exact cât le-am dat. Sunt instituţii care au propus de 4-5 ori mai mult, adică noi le dăm de 4-5 ori mai puţin.

Sunt unele către care propunem să le dăm de zece ori mai puţin şi sunt două către care propunem să dăm de 100 de ori mai puţin pe bunuri şi servicii. Vom face o evaluare a directorilor şi parte din evaluare va fi rezonabilitatea propunerilor financiare cu care ei au venit către Executiv şi către Consiliul General”, a mai transmis primarul Nicușor Dan.

Google News Urmărește-ne pe Google News
Comentarii 0
Trebuie să fii autentificat pentru a comenta!

Alege abonamentul care ți se potrivește

Print

  • Revista tipărită
  • Acces parțial online
  • Newsletter
  •  
Abonează-te

Digital + Print

  • Revista tipărită
  • Acces total online
  • Acces arhivă
  • Newsletter
Abonează-te

Digital

  • Acces total online
  • Acces arhivă
  • Newsletter
  •  
Abonează-te
Articole și analize exclusive pe care nu trebuie să le ratezi!
Abonează-te