Mesajele sale s-au răspândit rapid, ajungând la milioane de vizualizări, iar specialiștii în media susțin că aceste mesaje au fost diseminate fără a avea o legătură directă cu campania sa politică.
"Influencerița" care a "vândut" România Kremlinului pentru 395 lei promovându-l pe Călin Georgescu
În doar două luni, Călin Georgescu a reușit să își transforme imaginea pe rețelele de socializare, având nu mai puțin de 10 pagini oficiale și neoficiale, iar campania sa a fost susținută de un grup de așa-ziși influenceri de TikTok.
Aceștia au promovat mesajul său, unii cu intenția clară, alții fără a evidenția explicit scopul politic al postărilor. De exemplu, campania #echilibrușiverticalitate a adunat 2,4 milioane de vizualizări pe TikTok, un succes semnificativ având în vedere lipsa unui hashtag politic direct, însă toate postările legate de acest hashtag se îndreptau spre Călin Georgescu.
Citește și: VIDEO Cum a ajuns Călin Georgescu "regele" TikTok. Cât de legală a fost strategia și cât a costat
Mădălina Goşoiu, "influencer" fără cunoștințe politice, "cumpărată" cu 395 de lei de propaganda Moscovei
Mădălina Goşoiu, o așa-zisă influencer de TikTok, este una dintre persoanele care au intrat în campania lui Georgescu fără a ști exact pentru cine promovează.
Ea este cunoscută pentru postările sale adresate comunității de mame și nu are o orientare politică exprimată anterior.
Goşoiu a explicat că i s-a sugerat să posteze despre cum își imaginează viitorul președinte al României și i s-au impus două tag-uri: #prezidențiale2024 și #echilibrușiverticalitate.
Citește și: VIDEO Călin Georgescu vrea să scoată România din UE și NATO: "Nu ne interesează "cluburile" astea"
„Nu știam de acest Călin Georgescu, nu știam cine este”, a spus Mădălina, adăugând că a primit 395 de lei pentru video, la 14 zile după postare.
Acum, după ce au ieșit la iveală detalii șocante care ar putea trimite România din nou în negura comunismului rusesc, prin trimiterea rusofilului cu viziuni clar exprimate anti-NATO și anti-UE, Mădălina Goşoiu și alți influenceri susțin că se simt „folosiți” de agențiile care le-au oferit joburi de promovare, fără a li se explica în mod clar ce scop politic urmăresc.
Citește și: Călin Georgescu, în delir total: "M-am întâlnit cu extratereștrii. Piramidele egiptene nu există"
Greșeala uriașă a acestor așa-ziși "influenceri" este că NU verifică mai deloc informațiile si acceptă să-și "influențeze" comunitatea care îi urmărește doar pentru bani, de multe ori puțini, indiferent dacă acest lucru ar însemna distrugerea din interior a siguranței României și a parcursului european al țării noastre.
Silviu Istrate, un alt influencer, afirmă: „Din păcate și acești influenceri au început să fie la fel de păcăliți. Nu cred că majoritatea lor a vrut să îl susțină pe omul ăsta, dar și-au zis 'ăsta e job-ul meu, să fac promovare plătit. Nu mă interesează”, potrivit Observatornews.
Explicația hipnotică a lui Călin Georgescu pentru succesul său pe rețelele sociale
În încercarea de a explica succesul său pe rețelele de socializare, Călin Georgescu a recurs la o metaforă religioasă.
„Toți suntem ca unul. A fost legea înmulțirii minunate a lui Iisus Hristos. Adică 5 pâini și 2 pești care s-au înmulțit la 2 milioane 120 de mii 404”, a declarat candidatul Rusiei la alegerile prezidențiale din România.