Pagina de internet aproape goală a firmei respective ridică mari semne de întrebare. Firma are un singur angajat.
Deşi preşedintele Costel Alexe i-a sfătuit în mai multe rânduri în plen pe consilierii judeţeni să citească mai puţină presă, că astfel „s-ar putea să fie mai bine informaţi”, CJ a investit în abonamente mass-media pentru întreg anul 2022. În lista pe care am găsit-o pe platforma achiziţiilor publice directe apar atât publicaţii de specialitate („Dreptul”, „Monitorul Oficial”), dar şi ziare. În total, 23.600 de lei. Cel mai scump abonament, aproape 5.000 de lei, a fost încheiat pentru o publicaţie locală.
Primăria, în schimb, nu a dat un leu pe mass-media. Dacă, înainte de Crăciun, au fost achiziţionate servicii de descărcare arheologică, obligatorii pentru derularea proiectului de modernizare şi reabilitare a esplanadei Teatrului Naţional (88 de mii de lei), după sărbători au mai venit două contracte. Cel mai mare, în sumă de 120 de mii de lei, a fost afişat pe 28 decembrie, la ora 14.13.
Două minute mai târziu, a fost ofertat de o firmă din cealaltă parte a ţării, iar la ora 15 a apărut şi acceptul Primăriei Iaşi. Este vorba de achiziţia unor servicii de expertiză IT, pentru „analiza situaţiei curente şi analiza de nevoi în vederea digitalizării serviciilor ce presupun competenţe exclusive”.
Comentarii 0