Românii au găsit o nouă metodă pentru a fenta plata notei la restaurante. Apar tot mai des clienţi care nu plătesc.
"S-a format deja o clasă de consumatori care trăiesc neplătind", transmite șefa Comisariatului Judeţean pentru Protecţia Consumatorilor (CJPC) Buzău.
În ultimii ani, mulți dintre consumatorii din România au reclamat calitatea preparatelor din restaurante.
În spatele sesizărilor transmise către OPC, se ascundeau însă diferite tertipuri: de la fire de păr, resturi de unghie până la muște sau viermi puse chiar de clienți în farfurie.
Ce metode au găsit românii pentru a nu mai plăti nota în restaurante: „păr, unghie, muscă, vierme"
Avertismentul a fost lansat de șefa Comisariatului Judeţean pentru Protecţia Consumatorilor (CJPC) Buzău, Cornelia Galer.
"De regulă se dovedesc întemeiate aceste reclamaţii. Sunt şi unele neîntemeiate. Ca să înţelegem aşa cam ce se întâmplă în piaţă, s-a format deja o clasă de consumatori care trăiesc neplătind.
Citește și: Produse contaminate în supermarketuri. Fac parte dintr-o gamă de produse foarte apreciată de români
Asta am constatat-o noi pe parcursul ultimilor ani de cercetări a reclamaţiilor, adică de regulă sunt persoane tinere care au asupra lor pliculeţe cu fir de păr, unghie, muscă, vierme sau mai ştiu eu ce, se duc în restaurante sau pe terase, comandă, mănâncă jumătate sau trei sferturi, pune acolo din pliculeţ ce trebuie, face poză, face reclamaţie", spune șefa CJPC Buzău, Cornelia Galer, potrivit Agerpres.