Google a raportat, pentru anul trecut, venituri aproape duble fata de urmatorul competitor Facebook, cu 69,7 miliarde dolari, si de aproape 10 ori mai mari fata de Amazon - 14,1 miliarde dolari.
Este prima oara cand sunt afisate veniturile din platforma video. YouTube are cresterea cea mai mare dar in continuare ofera ponderea cea mai mica din veniturile companiei.
Veniturile Google pe Trimestrul 4, în 2019
27,2 miliarde de dolari este suma obtinuta din cautari si alte tipuri de reclame pe motorul de cautare in T4, cu 17% mai mare fata de anul trecut.
4,7 miliarde de dolari a generat platforma Youtube din publicitate in trimestrul 4, o crestere de 31% fata de perioada precedenta.
6 miliarde de dolari, in crestere cu 8%, au adus colaborarile cu site-urile din reteaua de publicitate.(Site-uri care apartin Google sau site-uri care au oferit spatiu pentru reclame)
Pe langa veniturile din publicitate, YouTube a generat 3 miliarde de dolari, in 2019, cu ajutorul celor peste 20 de milioane de abonati la serviciile music, premium si YouTube TV.