Culoarul va fi deschis, cel mai probabil, în august.
„Constructorul Trameco execută ultimele retușuri la nodul rutier Biharia, la spațiile de servicii, punctul de sprijin și unele șanțuri și taluzuri.
Și vecinii maghiari sunt într-un stadiu similar pe tronsonul M4 Borș-Berettyóújfalu (conexiune cu M35 spre Debrecen), însă deschiderea circulației va fi undeva în august, timp necesar pentru soluționarea pașilor administrativi care țin de trecerea frontierei.
Pe sectorul următor, Biharia-Chiribiș (28,5 km), același antreprenor general (contractat recent) face expertiza lucrărilor făcute de Bechtel acum 15 ani. Sperăm să fie gata proiectul tehnic și să se emită autorizația de construire până la finalul anului, astfel încât în primăvara lui 2021 să vedem constructorul în forță în teren”, a transmis Asociația Pro Infrastructură.
Asocația a menționat că mai departe, până la Suplacu de Barcău, încă se așteaptă lansarea unei noi licitații după ce în ianuarie 2020 am avut a treia anulare/reziliere din istoria teribil de zbuciumată a celor 26,3 de km de autostradă realizați de Bechtel în proporție de aproximativ 50% încă din 2012.