Un britanic îndrăgostit de România ne-a creat gratuit un nou brand de țară. Udrea a dat 900.000 €

DE Daniel Toșa | Actualizat: 16.06.2023 - 18:23
Charlie Ottley - Foto: Facebook/ Charlie Ottley
Charlie Ottley - Foto: Facebook/ Charlie Ottley
Charlie Ottley - Foto: Facebook/ Charlie Ottley
Charlie Ottley - Foto: Facebook/ Charlie Ottley
Charlie Ottley - Foto: Facebook/ Charlie Ottley
Charlie Ottley - Foto: Facebook/ Charlie Ottley

Jurnalistul Charlie Ottley, care este îndrăgostit de România, propune crearea unui nou brand pentru țară, folosind unul dintre elementele reprezentative pentru țara noastră. El a creat chiar și un logo în mod gratuit, în timp ce Udrea cheltuia 900.000 de euro pentru o frunză.

SHARE

El a descoperit frumusețile României în mai multe documentare și le-a prezentat lumii întregi, iar acum și-a tatuat pe braț lupul dacic pentru a fi mai convingător.

Britanicul îndrăgostit de România a creat gratuit un nou brand de țară

Ottley a luat elementele distinctive și reprezentative ale țării noastre și a creat un logo. Britanicul îndrăgostit de România, Charlie Ottley, dorește să folosească acest logo ca noul brand al țării.

„Am creat un nou logo care include lupul dacic, deoarece oamenii din Vest percep România într-un mod negativ, ca o junglă de ciment post-comunistă. Nu știu cât de bogată este țara noastră în ceea ce privește moștenirea culturală și resursele naturale. Am dorit să includ și firele de porumb și grâu, deoarece România a fost cunoscută ca grânarul Europei.

Citește și: Britanicul care a promovat România peste hotare: „Turismul în țara voastră e sufocat de birocrație”

De doi ani spun că trebuie să renunțăm la frunză. Știu că acel logo a fost foarte costisitor, dar este inutil. Nu transmite suficient. Sugerează doar "Avem copaci!", spune britanicul.

No photo description available.

Charlie Ottley - Foto: Facebook/ Charlie Ottley

Dar, în același timp, avem și cea mai mare rată de defrișare ilegală din lume, așa că atragerea atenției asupra acestui aspect nu este minunat.

Citește și: FOTO Poliția Timiș: Drona jurnalistului Charlie Ottley, furată de trei minori, doi băieți și o fată

Udrea a cheltuit 900.000 de euro pe un logo-ul cu frunzuliță

Frunza Elenei Udrea a fost lansată în 2010 și a costat aproape 900.000 de euro. La noul logo au lucrat doi artiști din Statele Unite, care au fost fascinați de țara noastră.

„Sloganul menționat de Charley, "The wild corner of Romania" (Colțul sălbatic al României), se potrivește perfect. De când suntem aici, am văzut lupi, urși”, spune Shaun Gray, artist grafic.

Britanicul și-a tatuat lupul dacic pe braț

Astăzi, Ottley are tatuat pe brațul stâng lupul dacic, realizat chiar de unul dintre membrii echipei de creație. Toate acestea s-au întâmplat în Șirnea, Brașov, un loc care i-a devenit casă.

Charlie Ottley - Foto: Facebook/ Charlie Ottley

De peste zece ani, Charley Ottley este cunoscut pentru promovarea României. 50 de spoturi despre țara noastră, realizate de britanic, au fost difuzate pe postul de televiziune BBC. 

Google News Urmărește-ne pe Google News
Comentarii 0
Trebuie să fii autentificat pentru a comenta!

Alege abonamentul care ți se potrivește

Print

  • Revista tipărită
  • Acces parțial online
  • Newsletter
  •  
Abonează-te

Digital + Print

  • Revista tipărită
  • Acces total online
  • Acces arhivă
  • Newsletter
Abonează-te

Digital

  • Acces total online
  • Acces arhivă
  • Newsletter
  •  
Abonează-te
Articole și analize exclusive pe care nu trebuie să le ratezi!
Abonează-te