Boc a explicat că proiectul Tichetul Albastru este diferit de audiențele obișnuite.
“Tichetul Albastru este un serviciu de comunicare directă, la cerere, prin programare online între fiecare cetățean care are o solicitare înregistrată la Primăria Cluj-Napoca și inspectorul (personalul de execuție) care o are în operare, în vederea furnizării unui răspuns și clarificarea unor aspecte privind serviciul administrativ solicitat.
Acest tip de interacțiune cu personalul de execuție din cadrul Primăriei este valabil atât pentru cererile care sunt în operare, cât și pentru cele la care s-a primit un răspuns, dar se doresc anumite clarificări, în maximum 30 de zile de la comunicarea acestuia“, a arătat primarul Clujului.
În plus, potrivit lui Boc, procedura transparentă și rapidă prevede ca, la finalul discuției online, solicitantul să primească pe e-mail ”tichetul albastru” – un document care atestă detaliile și concluziile discuției avute.
“Cum se utilizează TICHETUL ALBASTRU:
Pentru programarea online a unei întrevederi la personalul de execuție din cadrul instituției, solicitantul trebuie să urmeze următorii pași:
1. Se accesează www.primariaclujnapoca.ro, secțiunea Administrație/Programări online/Comunicarea cu publicul/ Solicitare Tichet Albastru.
2. Se introduce numărul de înregistrare al dosarului/cererii, numele și prenumele și data depunerii dosarului/cererii despre care dorește să discute.
3. Se alege data și ora la care dorește să aibă loc comunicarea directă cu angajatul la care se află/s-a aflat cererea/dosarul în operare.
4. Se completează câmpurile cu numărul de telefon și adresa de e-mail.
5. Se va primi pe e-mail link-ul întrevederii online, programată conform datelor completate.
6. Durata maximă a întâlnirii este de 15 minute și se desfășoară prin platforma WebEx.
La solicitarea cetățeanului, întrevederea poate să se desfășoare și telefonic sau, în ultimă instanță (când condițiile vor permite), fizic, la sediul instituției.
Programarea se face la ultimul utilizator din INFOCET (sistemul intern de management al documentelor) al solicitării care face obiectul întrevederii, respectiv la angajatul care are în operare documentul sau care a formulat răspunsul, după caz.
La data și ora solicitată, cetățeanul și funcționarul Primăriei discută pe subiectul cererii“, a arătat primarul municipiului.