Omul de afaceri Dan Șucu a lansat un semnal de alarmă cu privire la cheltuielile masive făcute pentru campania electorală a lui Călin Georgescu, despre care estimează că ar fi costat peste 50 de milioane de euro doar pentru postările de pe rețelele de socializare.
50.000.000 euro ar fi costat campania lui Călin Georgescu pe tiktok. Niciun leu nu a fost declarat
Șucu a subliniat că aceste cheltuieli sunt „uriașe și netransparente” și a cerut autorităților să clarifice sursele de finanțare, avertizând că publicul ar trebui să știe cine se află în spatele unor astfel de sume înainte de a vota”, a spus Dan Șucu.
”Dacă vorbim acum de sprijinul financiar pentru finanațarea unei campanii electorale, eu, personal, ca și om de afaceri și majoritatea celor care sunt aici prezenți, noi lucrăm cu sute de mii de clienți.
Mesajul nostru comercial ne străduim să ajungă cât mai eficient posibil și cât mai puțin alterat către sute de mii de oameni.
Cam ceea ce se întâmplă și în zona politică.
Noi cunoaștem costurile normale de transmitere a peste 100 de milioane de postări într-o zi și estimăm că ce s-a cheltuit până acum depășește 50 de milioane de euro.
Mai mult decât atât, sunt zile în care, după calculele noastre simple, se cheltuie peste trei milioane de euro, doar pe postări. Este netransparent. Eu, înainte de a vota mi-aș dori să cunosc cine investește toate sumele acestea.
Trebuie să fim în cunoștință de cauză când votăm. Trebuie să cunoaștem aceste lucruri”, a spus Șucu la Euronews