Astfel, conform acestui scenariu, „școlile ar trebui să învețe la nivel preșcolar, primar și clasele din anii terminali pe învățământ direct, față în față, iar restul claselor prin rotație”, a declarat purtătoarea de cuvânt a IȘMB, Roxana Cercel, citată de Agerpres.
Consiliile de administrație ale unităților de învățământ au transmis către ISMB și DSP soluțiile de funcționare în noul an școlar, în funcție de infrastructura de care dispun, urmând ca acestea să fie supuse aprobării Comitetului Municipiului București pentru Situații de Urgență.
„Noi ne-am propus scenariul 2. Scenariul 1 era exclus pentru că avem și foarte mulți copii în toate clasele, pornind de la 32 până la 38 de elevi. Apoi avem și personal didactic în vârstă și cu anumite boli, deci trebuie să potejăm pe toată lumea. (…) Suntem pregătiți și pentru scenariul trei dacă se întâmplă ceva. Suntem o școală atipică pentru că pentru cei mici și gimnazial noi nu avem circumscripție, dezvoltăm și învățământul în limba maternă italiană, vin foarte mulți copii din Italia, vin și de la 150 de km din jurul Bucureștiului și din celelalte sectoare, deci rata de răspândire a unui virus poate fi mult mai mare, decât la alte școli”, a declarat, pentru Agerpres, Maria Dan, directoarea Liceului Teoretic „Dante Alighieri”, din Sectorul 3 al Capitalei.
Rata de incidență a îmbolnăvirilor în Capitală a fost de 1,12, potrivit datelor publicate de DSP.