Vacanță cu ghinion în Turcia: Avionul a întârziat 5 ore, hotelul era ocupat. Ce a primit la schimb?

DE Vlad Alexandru | Actualizat: 18.06.2024 - 15:26
Vacanță cu ghinion în Turcia: Avionul a întârziat 5 ore, hotelul era ocupat. Ce a primit la schimb - Foto: freepik.com (rol ilustrativ)
Vacanță cu ghinion în Turcia: Avionul a întârziat 5 ore, hotelul era ocupat. Ce a primit la schimb - Foto: freepik.com (rol ilustrativ)

O turistă din România a avut parte de o experiență de coșmar la începutul vacanței în Turcia. Mai întâi a întârziat avionul apoi hotelul unde avea rezervare i-a spus că nu mai are camere.

SHARE

Vacanța în Antalya a unei românce a început cum nu se poate mai rău. Ghinionul a început înainte să plece din România. Avionul a întârziat câteva ore. 

Apoi, în Turcia, a aflat că nu mai poate avea cazarea rezervată și i s-a oferit un hotel mai ieftin. Femeia este foarte supărată și vrea să facă o reclamație. 

Vacanța cu ghinion în Turcia. Prin ce a trecut o turistă din România care își rezervase un sejur în Antalya

O româncă și-a dorit să meargă cu familia în vacanță în Turcia. Și-a făcut rezervare la hotel, și-a luat bilete de avion și-a făcut bagajele și a plecat spre destinația de vis. 

Numai că s-a dovedit că nu a fost o alegere inspirată pentru că a avut parte de un șir de probleme. Acum vrea să își facă dreptate. 

Citește și: Vacanță în Grecia: Cât costă să mergi cu mașina din România până în Halkidiki? Unde alimentezi?

”Poate cineva a mai avut “ghinionul” nostru și ne poate ajută cu un sfat.
1. Astăzi aveam plecare spre Antalya, avionul a întârziat 5 ore. Apoi, am primit zbor spre București, și de aici spre Turcia.
Se poate face reclamație? Unde? A mai făcut cineva și a avut vreun câștig?


2. Cum nu era suficientă întârziere, am primit apel de la agenție pentru că Hotelul la care aveam rezervare și pentru care am plătit, nu mai avea camere libere. Oferindu-ne o altă variantă de hotel (care nu îndeplinește nici pe jumate cerințele noastre). Pentru “supărarea” noastră ei ne au oferit niște excursii gratuite acolo.

Am dori să facem o reclamație pentru tot disconfortul creat.
Ați mai întâmpinat asta? Credeți că dacă acceptăm excursiile, nu mai avem câștig în caz de reclamație?”, a postat turista pe un grup destinat vacanțelor.

Cei de la hotel i-a transmis româncei că ori acceptă această situație ori se întoarce acasă și îi dă banii înapoi. 

Ceilalți utilizatori au venit cu idei. însă mulți și-au povestit experiențele personale. 

”Este perioada cea mai aglomerată în Antalya. Peste tot se întârzie acolo în perioada asta”, a scris un utilizator al grupului.

”Suntem acum în Alanya și te calci pe picioare, sunt ruși, englezi, sloveni, români și foarte mulți turci pentru că este perioada bairamului”, a scris altcineva.

”Întârzierea că întârziere, dar faptul că nu au camere libere la hotel este o problemă, eu zic să faceți reclamații oriunde puteți.
Nu acceptați excursiile, până nu vă oferă un resort cel puțin la fel de bun ca cel plătit!”, a îndemnat un alt utilizator.

Citește și: Cum se descurcă românii care merg în vacanță în Turcia și nu știu engleză sau turcă?


”Trebuie să vă ofere camere într un hotel superior celui plătit, nicidecum inferior. Vorbiți la agenție. Marea majoritate a excursiilor sunt bazaconii cu multe opriri prin bazaruri să își facă ei vânzare”, propune o altă persoană.

Alții au încurajat-o să ceară să i se returneze banii de vacanță și să spună că se întoarce înapoi. 

”Dacă acceptați excursiile riscați să ajungeți într-un hotel cu probleme și să nu mai aveți ce face. Dacă ați ales și UAI nu văd ce rost are să plătiți și apoi să alergați prin excursii pe care nu le doriți”, a scris altcineva.

”Niște șmecheri cu mult tupeu, care nu știu cum să vă aburească. Am mai văzut filmul asta. Ne-au făcut și nouă o dată o faza asemănătoare, acum mulți ani, vreo 10 ani. Tre să fiți fermi pe poziții: să vă trimită înapoi acasă și să vă restituie banii integral. Le convine, că tot v-au plătit transportul?”, a comentat o altă persoană.

Situație similară în Grecia. Un turist este într-un hotel inferior celui rezervat

”Sunt într-o situație similară legată de overbooking în Creta. Acum sunt cazat într-un alt hotel decât cel plătit, inferior, însă am toate dovezile (convorbiri pe mail și whatsapp) cu agenția de turism, da aia germană, cea mai tare  prin care au recunoscut overbookingul și cumva neputința de a face mare lucru, și încercarea de a-mi oferi un troller.

O singură reclamație voi face cu toate dovezile, către ANPC deoarece este singura care poate face ceva în privința asta. Ministerul turismului cred că vă declină reclamația…”, a scris un utilizator al grupului de vacanțe.

Google News Urmărește-ne pe Google News
Comentarii 0
Trebuie să fii autentificat pentru a comenta!

Alege abonamentul care ți se potrivește

Print

  • Revista tipărită
  • Acces parțial online
  • Newsletter
  •  
Abonează-te

Digital + Print

  • Revista tipărită
  • Acces total online
  • Acces arhivă
  • Newsletter
Abonează-te

Digital

  • Acces total online
  • Acces arhivă
  • Newsletter
  •  
Abonează-te
Articole și analize exclusive pe care nu trebuie să le ratezi!
Abonează-te