Selectarea nu este anunţată prin e-mail, informaţii putând fi obţinute doar pe pagina oficială a acestui program.
”Transmiteţi cererile de înregistrare pentru programul DV-2021 începând de miercuri, 2 octombrie 2019, orele 19:00 (ora României) şi până marţi, 5 noiembrie 2019, orele 19:00 (ora României)”, anunţă Ambasada SUA la Bucureşti, care precizeazî că nu este percepută nicio taxă în acest program.
Înregistrările sunt acceptate numai electronic prin www.dvlottery.state.gov.
Legea permite trimiterea unei singure cereri de înregistrare în numele unei persoane în timpul perioadei de participare.
Ambasada SUA atrage atenţia asupra unei noi cerinţe pentru programul DV-2021, de a include numărul paşaportului solicitantului principal, ţara care l-a emis şi data de expirare. Această cerinţă se referă doar la solicitantul principal şi nu la dependenţii acestuia. Participanţii care nu vor include datele paşaportului vor fi descalificaţi.
De asemenea, participanţii vor trebui să includă câte o fotografie recentă, făcută în ultimele şase luni, conformă cu cerinţele publicate în instrucţiunile programului DV-2021. Înregistrările trimise care conţin aceleaşi fotografii folosite în programul DV din anul precedent (DV-2020) vor fi descalificate.
Este foarte important ca participanţii să păstreze numărul lor unic de confirmare până cel puţin la data de 30 septembrie 2021.