Bătaie de joc pe Aeroportul Otopeni. PET de plastic în loc de robinet pentru spălat pe mâini.

DE Alexandra Lupascu | Actualizat: 31.08.2023 - 18:06
Pet în loc de robinet pentru spălat pe mâini. Condițiile oferite de Aeroportul Otopeni în 2023 Foto: Sindicatul Europol
Pet în loc de robinet pentru spălat pe mâini. Condițiile oferite de Aeroportul Otopeni în 2023 Foto: Sindicatul Europol

Pet în loc de robinet pentru spălat pe mâini. Aeroportul Otopeni este pe primul loc în țară dar nu poate oferi niște condiții normale pentru angajați. Imaginile au ajuns pe rețelele de socializare.

SHARE

Pet în loc de robinet pentru spălat pe mâini. Aeroportul Otopeni este pe primul loc în țară dar nu poate oferi niște condiții normale pentru angajați. Imaginile au ajuns pe rețelele de socializare.

„Vrem să intrăm in Schengen, dar avem condiții de Evul Mediu, iar Aeroportul Otopeni ne demonstrează  cel mai bine asta.

De mai bine de două luni, toaleta din zona Terminalului Plecări are improvizata o găleată si o sticlă din plastic perforată  care deservesc ca si chiuvetă de spalat pe maini  pentru personalul din cadrul aeroportului”, a transmis Sindicatul Europal pe rețelele de socializare. 

Bineînțeles că reacțiile nu au întârziat să apară din partea pasagerilor nemulțumiți de condițiile din Aeroportul Otopeni.

„O mizerie de aeroport! De la firmele de curățenie care se fac că fac curat până la conducere toți sunt o apă și un pământ. 
Când vor zbura parveniții din birouri, firmele de handling nu vor mai căpușa aeroportul iar conducerea nouă își va da interesul, atunci o să vină și soarele pe strada aeroportului.

Până atunci, se va trăi în aceeași mocirlă în care mulți se complac acolo pentru că e rost de bani iar în ziua de azi, toți se raportează la bani și atât!”, a scris un pasager nemulțumit.

Investiții în următorii șase ani

Pe de altă parte, în primăvara acestui an Compania Naţională Aeroporturi Bucureşti (CNAB) spunea că va realiza în următorii şase ani lucrări de construcţii la Aeroportul Otopeni, atât în interiorul terminalului cât și în afara lui.

„Următorii 6 ani vor fi 6 ani de construcţii atât în terminal cât şi în afara lui. Vom ataca subiecte cum ar fi platformele, pistele de decolare, zonele de parcare pentru avioane, dar şi în afara terminalului, în partea de landside cum o numim noi, vom avea multe investiţii în partea de parcări, atât pentru sosiri, plecări. Noi aşteptăm să vină şi metrou. E adevărat că nu este investiţia noastră. Va fi un mare impact asupra aeroportului.

Citește și: Au stat patru ore în avion după care zborul a fost anulat. Românii veneau din Londra

Vom interveni în partea de arhitectură interioară a prezentului terminal, unde vom reface absolut tot ceea ce este vechi, ca să spunem aşa, vom da o arhitectură modernă, dar împreună cu asta vom reface şi instalaţii, ventilaţie şi alte tipuri de lucrări.

Zona de check-in, care are de asemenea impact important pentru pasagerii noştri, este şi ea în reabilitare în acest moment. Vom avea două zone de check-in, plecări vechi se numesc ele, care vor fi făcute la nivelul anilor 2022 din punct vedere tehnologie, din punct de vedere impact pentru pasageri şi vom creşte în acest fel capacitatea de prelucrare a pasagerilor şi bagajelor dânşilor”, a spus Sorin Radu Păun, la Conferinţă internaţională de infrastructură şi tehnologie aeroportuară, organizată de Compania Naţională Aeroporturi Bucureşti.

Urmărește-ne pe Google News

Comentarii 0

Trebuie să fii autentificat pentru a comenta!

Alege abonamentul care ți se potrivește

Print

  • Revista tipărită
  • Acces parțial online
  • Newsletter
  •  
Abonează-te

Digital + Print

  • Revista tipărită
  • Acces total online
  • Acces arhivă
  • Newsletter
Abonează-te

Digital

  • Acces total online
  • Acces arhivă
  • Newsletter
  •  
Abonează-te
© 2024 NEWS INTERNATIONAL S.A.
Articole și analize exclusive pe care nu trebuie să le ratezi!
Abonează-te