A plătit pentru un hotel de 4 stele, dar nu merita nici măcar 2. Ce a pățit o turistă la Eforie Nord

DE Alexandra Lupascu | Actualizat: 10.07.2023 - 19:58
Robinet, imagine cu caracter ilustrativ - Foto: replicaonline.ro

A plătit pentru un hotel de 4 stele, dar nu merita nici măcar 2. O turistă a plătit pentru un sejur 2.600 lei la Eforie Nord, însă a găsit condiții greu de descris pe care le-a postat pe rețelele de socializare. Femeia a făcut plângere la OPC pentru a i se face dreptate.

SHARE

A plătit pentru un hotel de 4 stele, dar nu merita nici măcar 2. O turistă a plătit pentru un sejur 2.600 lei la Eforie Nord, însă a găsit condiții greu de descris pe care le-a postat pe rețelele de socializare. Femeia a făcut plângere la OPC pentru a i se face dreptate. 

„Trist, trist și revoltător. Cum este posibil ca un astfel de hotel încă să mai funcționeze? Cine oferă autorizație să fie clasat ca hotel de 4 stele?

Își bat joc de banii și vacanțele oamenilor… Sunt încă șocată de ce condiții am putut găsi acolo. ”, s-a plâns turista, conform replicaonline.ro

Turista a făcut plângere la OPC

”Menționez că am ales varianta cu camera triplă, care era mai scumpă decât varianta cu pat suplimentar. Știu că e greu de crezut în ce hal își bat joc în continuare.

Citește și: Vasile Bănescu, despre azilele groazei: Monștrii adevărați au adesea chip agreabil uman, apar la tv

Nu cred că autoritățile în măsură vor face ceva încât hotelul să fie închis, deși noi am făcut reclamație”, a mai precizat clienta.

Turista a plătit pentru cele 4 nopți de cazare, 2.600 de lei, camera triplă și micul dejun, adică 750 de lei pe noapte. La o așa sumă, condițiile ar fi trebuit să fie de lux.

Val de recenzii negative... și mai puține pozitive

Nici recenziile de pe site-urile de rezervări nu sunt toate pozitive.

”Am fost prima dată, dar nu recomand. Hotelul nu-i de patru stele, poate doar două.

Mobilier vechi, stricat, fără telefon, are frigider, dar este gol, lenjeria se schimba doar dacă insiști la cameristă, ospătari obraznici și fără profesionalism etc. Nu recomand.”, a scris un turist. 

”Pot spune că bebelușul meu a fost ciupit de gândacii ce i-am găsit în cameră, baia cu un miros puternic neplăcut, chiuveta lăsată cu părul turiștilor ce fuseseră înaintea noastră și multe altele. Am plătit pentru două nopți, dar a doua seară am plecat din cauza condițiilor.

În cele două zile petrecute aici oglinda liftului a fost ''slăninoasă''...Dezamăgitor!”, a spus alt turist.

Citește și: Ancheta în dosarul ”azilele groazei”. Încep verificări în toată țara: ”Sistemul trebuie schimbat”

 ”Acest hotel nu merită cele 4 stele, camera miroase a mucegai, praful nu este șters.

Cât despre ospătarii de la restaurant, lasă de dorit! Singurul avantaj este mâncarea, care este foarte bună! Nu recomand!”, a fost recenzia altui client.

Iar un altul este de părere că ”nu își merită cele 4 stele. În cameră și la baie miroase a clor și aer stătut și este praf.

Piscina este murdară, mâncarea de la micul dejun foarte slabă ( nu e diversificată ), iar personalul lasă de dorit (a trebuit să chem pe cineva să debaraseze masa pentru a ne putea așeza la masă... iar pentru un hotel de 4 stele să ai doar 10 - 11 mese e foarte puțin ).

Clienți nemulțumiți

Singurul punct bun este faptul că e poziționat aproape de plajă”.

Sunt totuși, și recenzii pozitive. Un turist, care a fost recent cazat la acest hotel, a precizat: ”Deși am văzut și recenzii negative, am ales totuși să venim în acest hotel să ne petrecem concediul.

Ne-am cazat 7 nopți și ne-am simțit minunat. Camerele dotate cu televizor LCD, aparate de aer condiționat, frigider, uscător de păr, plasă contra țânțarilor la geam, a fost exact ce ne doream să găsim pentru confortul nostru.

Lenjeria a fost schimbată, prosoapele au fost schimbate des, camerele curățate zilnic, personalul a fost amabil... Într-un cuvânt totul de 4*. Cu drag vom reveni și în următorul an”.

Urmărește-ne pe Google News

Comentarii 0

Trebuie să fii autentificat pentru a comenta!

Alege abonamentul care ți se potrivește

Print

  • Revista tipărită
  • Acces parțial online
  • Newsletter
  •  
Abonează-te

Digital + Print

  • Revista tipărită
  • Acces total online
  • Acces arhivă
  • Newsletter
Abonează-te

Digital

  • Acces total online
  • Acces arhivă
  • Newsletter
  •  
Abonează-te
© 2024 NEWS INTERNATIONAL S.A.
Articole și analize exclusive pe care nu trebuie să le ratezi!
Abonează-te